Մաշկի ծերացման պատճառները

doctors.am Մաշկի ծերացման պատճառները

Ֆոտոծերացումը

Ֆոտոծերացման մեղավորները արևի, ինչպես նաև սոլյարիի ժամանակ արձակվող ուլտրամանուշակագույն ճառագայթներն են, որոնք, բացի մաշկը շատ արագ ծերացնելուց, մեծացնում են նաև նորագոյացությունների առաջացման հավանականությունը:
Ֆոտոծերացումը վտանգավոր է այն առումով, որ 20-30 տարեկանում խանգարվում է մաշկի պիգմենտավորումը, որի պատճառով տարբեր մեծության բծեր են առաջանում: Ի վերջո, մաշկն սկսում է կնճռոտվել: 40 տարեկանից հետո ծերացման գործընթացն ավեփ է արագանամ՝ դեմքի մաշկը դեղնամոխրագույն երանգ է ստանում, կնճիռները տարածվում են ողջ դեմքով մեկ:

Ինչ անել.մաշկի վաղաժամ ծերացումից խուսափելու համար հարկավոր է մաշկը պաշտպանել հատուկ քսուքներով, ընդ որում` ոչ միայն ամռանը, այլև գարնանն ու աշնանը:

Ամռանը ոչ մի դեպքում արևային լոգանքներ չընղունել արևի բարձր ակտիվության ժամերին՝ 12:00-16:00-ն ընկած ժամանակահատվածում:

Ոչ բավարար խոնավաթյունը

Գիտական տվյալների համաձայն՝ մարդու մաշկը 70 տոկոսով բաղկացած է ջրից և պարբերաբար խոնավության պաշարը լրացնելու կարիք ունի: Այն պնդումը, թե առատ ջուր խմելու դեպքում հնարավոր է ապահովել մաշկի խոնավացման համար անհրաժեշտ ջրի քանակությունը, մոլորություն է: Թե ինչ հաճախականությամբ է անհրաժեշտ խոնավացնել մաշկը, հնարավոր չէ ասել, քանի որ դա շատ անհատական է և կախված է այն բանից, թե տվյալ մաշկը որքան ժամանակ է ի վիճակի պահպանել իր խոնավությունը:

Մաշկի ջրազրկումը կարող է թեփոտության, ձգվածության զգացողության, կնճիռների առաջացման և, ի վերջո, մաշկի վաղաժամ ծերացման պատճառ դառնալ:

Ի՞նչ անել. հարկավոր է օգտվել խոնավացնող միջոցներից: Դրանք են՝

- Խցանող միջոցները: Այդպիսին է, օրինակ, վազելինը, որը մաշկի մակերեսին հատուկ շերտ է ստեղծում, որն էլ արգելում է մաշկի խոնավությն աննշան կորուստն անգամ:

Կարևոր է.

Գիտականորեն ապացուցվել է, որ օրգանիզմում վիտամինների ոչ բավարար քանակը զգսւլիորեն մեծացնում է մաշկի վաղաժամ ծերացման հավանականությունը: Ուստի, տարին երկու անգամ (հատկապես գարնանը և աշնանը՝ ավիտամինոզի սեզոնին) խորհուրդ է տրվում օրգանիզմը լրացուցիչ հարստացնել վիտամիններով: Հատկապես կարևոր է, որ ձեր ընդունած վիտամինային խմբի մեջ անպայման Е վիտամին պարունակվի, որը կասեցնում է ազատ ռադիկալների քայքայիչ գործունեությունը հյուսվածքներում՝ կանխելով մաշկի ծերացումը:

Խոնավացնող միջոցները: Գլիցերինը հիդրոսկոպիկ միացություն է, որը մաշկի վերին շերտերում պահում է ջրի մոլեկուլները՝ թույլ չտալով, որ դրանք գոլորշիանան:

Սթրեսը

Սթրեսները քայքայում են նյարդային համակարգը, ինչը չի կարող բացասական ազդեցություն չունենալ մաշկի և ողջ օրգանիգմի վրա:

Հաճախակի սթրեսներից մաշկը շատ շուտ կնճոոտվում է, հողագույն երանգ ձեռք բերում, չորանում և պատվում է չապաքինվող վերքերով:

Ինչ անել. նյարդային իրավիճակներում նանայով թեյ կամ մի քանի կաթիլ հանգստացնող ոգեթուրմ խմեք:

Մաշկի մեջ թունավոր նյութերի կուտակումը

Ժամանակի ընթացքում մաշկի մեջ թունավոր նյութեր են կուտակվում: Պատճառները մի քանիսն են՝ տարբեր դեղամիջոցների մեծ քանակության ընդունումը առանց բժշկի վերահսկալության, անորակ սնունդը, քլորացված ջրի օգտազործումը: Օրգանիզմը թունավոր նյութերով ծանրաբեռնելու դեպքում մաշկը կորցնում Է արտաքին ազդեցություններին դիմագրավելու ընդունակությունը:

Ինչ անել. աշխատեք հնարավորինս վերացնել բոլոր այն վերոնշյալ պատճառները, որոնք կարող են նման հետեանքներ ունենալ:

Ծխելը

Ծխելու ժամանակ անոթները ավելի զգայուն են դառնում, մաշկն ավելի քիչ թթվածին Է ստանում, խաթարվում Է նաև մաշկի սնուցումը:

Ծխող մարդու մաշկը սովորաբար մոխրագույն Է լինում՝ պատված մուգ բծերով, կարմրավուն այտուցներով: ժամանակի ընթացքում այն թոռոմում Է և նկատելիորեն կախվում:

Ի՞նչ անել. միակ փրկաթյունը ծխելը թողնելն է կամ դրա քանակության խիստ սահմանափակումը:

Հիշեք.

- Սննդակարգի մեջ մեծ քանակությամբ մրգեր և բանջարեղեն, ինչպես նաև ձավարեղեն, սև հաց և կաթնաթթվային մթերքներ ներառեք:

- Եթե օրվա ընթացքում չի հաջողվում ճաշել, աշխատեք գոնե 1 բանան ուտել և 1 բաժակ կեֆիր խմել. մինչև երեկո այլևս սովի զգացում չեք ունենա:

- Հնարավորինս շատ ջուր խմեք՝ նախապատվությունը տալով չգազավորված հանքային ջրին:

- Աշխատեք երեկոյան ժամը 7 ից հետո որևէ բան չուտել:

 

Նյութի էլեկտրոնային սկզբնաղբյուր` Doctors.am