Աշխատանքի նկարագրությունը`

Զանգերի մասնագետը պատասխանատու է լինելու մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ բոլոր տեսակի հարցերին արդյունավետորեն պատասխանելու, նոր և գործող առաջարկների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն տրամադրելու, խնդիրների դեպքում աջակցություն ցուցաբերելու համար:

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Հաճախորդներին տրամադրել ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկություն և կատարել վաճառք
  • Իրականացնել հարցումներ և այլ բնույթի նպատակային զանգեր,
  • Պատասխանել զանգերին

Պահանջվող հմտություններ

  • Կիրթ խոսք
  • Բանավոր հաղորդակցման հմտություններ,
  • MS Office (Excell, Word) իմացություն,

Դիմելու վերջնաժամկետը՝ 31.12.2023

                </div>
            </div>
            <div class=