Աշխատանքի նկարագրությունը`
Զանգերի մասնագետը պատասխանատու է լինելու մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ բոլոր տեսակի հարցերին արդյունավետորեն պատասխանելու, նոր և գործող առաջարկների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն տրամադրելու, խնդիրների դեպքում աջակցություն ցուցաբերելու համար:
Աշխատանքային պարտականություններ
- Հաճախորդներին տրամադրել ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկություն և կատարել վաճառք
- Իրականացնել հարցումներ և այլ բնույթի նպատակային զանգեր,
- Պատասխանել զանգերին
Պահանջվող հմտություններ
- Կիրթ խոսք
- Բանավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- MS Office (Excell, Word) իմացություն,
Դիմելու վերջնաժամկետը՝ 31.12.2023
Այլ հոդվածներ
Այլ հոդվածներ
Թրթռացող աչք. պե՞տք է անհանգստանալ
Մեզանից գրեթե յուրաքանչյուրը ժամանակ առ ժամանակ ունենում է աչքի թրթռոց, որը, համաձայնեք, այդքան էլ հաճելի երեւույթ չէ, և երբեմն կարող է օրեր տևել:
…
Կարդալ ավելին
Ածխաջրերի, սպիտակուցների եւ ճարպերի պարունակությունը մթերքում. սանդղակ
Առողջ սննդակարգի նախապայմաններից է անհրաժեշտ բոլոր բաղադրիչների ապահովումն ու դրանց բալանսավորումը: Գաղտնիք չէ, որ ածխաջրերը, սպիտակուցները եւ անգամ ճ…
Կարդալ ավելին
Բժշկական դիմակների հետ կապված 4 թյուր կարծիք
Եթե հիվանդ չեմ՝ դիմակի կարիք չկա:
Բոլոր վարակակիրների մոտ չէ, որ հիվանդությունն ուղեկցվում է համապատասխան ախտանշաններով: Շատերը վ…
Կարդալ ավելին